Яндекс.Метрика

Работа групы караткачасовага знаходжання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Інфармацыя

аб арганізацыі новых формаў дашкольнай адукацыі 

на 2023/2024 навучальны год

 

п/п

Назва  формы

Час правядзення

Дзень тыдня

Педагог 

1

Прагулачная група

10.35-12.25

Панядзелак-

пятніца

Раманоўская Марына Мікалаеўна

Канановіч Таццяна Валянцінаўна

         
         

 

                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Асноўныя напрамкі дзейнасці ў арганізацыі работы групы кароткачасовага знаходжання ва ўстанове адукацыі

 

          У сучасных умовах асноўным напрамкам дзейнасці ўстановы дашкольнай адукацыі з'яўляецца забеспячэнне якасці адукацыйнага працэсу, які спрыяе дасягненню асноўнай мэты – рознабаковага гарманічнага развіцця дзіцяці і яго камфортнага самаадчування ў дзіцячым калектыве.

          У адпаведнасці з Палажэннем аб установе дашкольнай адукацыі, з мэтай забеспячэння даступнасці якаснай дашкольнай адукацыі, задавальнення запытаў бацькоў на прадастаўленне адукацыйных паслуг на падставе рашэння Клецкага раённага выканаўчага камітэта ад 27.08.2020 № 1127 аб сетцы устаноў, якія рэалізуюць адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі на 2023/20214 навучальны год у нашай установе адкрыта 1  група кароткачасовага знаходжання -  прагулачная група, якую наведваюць 3  выхаванцаў

           Адукацыйны працэс у групе кароткачасовага знаходжання ў нашай дашкольнай установе арганізаваны ў адпаведнасці з патрабаваннямі нарматыўных прававых актаў у сферы адукацыі і аховы здароўя, а таксама кіруемся інструктыўна-метадычнымі лістамі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь.

          У адпаведнасці з пунктам 45 Палажэння прыём выхаванцаў у групе кароткачасовага знаходжання ажыццяўляецца на працягу каляндарнага года на падставе:

-накіравання ў дзяржаўную ўстанову адукацыі для засваення зместу адукацыйнай праграмы дашкольнай адукацыі, выдадзенага мясцовым выканаўчым і распарадчым органам па месцы знаходжання дзяржаўнай установы адукацыі;

-заявы аднаго з бацькоў (законнага прадстаўніка) выхаванца з указаннем каляндарнага перыяду знаходжання на працягу года, часу знаходжання на працягу дня;

-медыцынскай даведкі аб стане здароўя.

           Праца  прагулачнай  групы прадугледжвае кароткачасовае знаходжанне дзяцей у функцыянуе на пастаяннай аснове групе ўстановы дашкольнай адукацыі, іх уключэнне ў адукацыйны працэс на перыяд правядзення прагулкі.

          Мэта работы прагулачнай  группы - стварэнне ўмоў для развіцця дзіцяці ў розных відах дзейнасці на прагулцы з улікам магчымасцяў, інтарэсаў і патрэбаў саміх дзяцей, іх сацыялізацыі ў калектыве.

          Адукацыйны працэс прагулачнай  групы ўключае наступныя кампаненты:

- назіранне;

- працоўная дзейнасць;

- індывідуальная праца; 

- рухомыя гульні;

- самастойная дзейнасць дзяцей.

           У працэсе прагулак педагог ўзбагачае дзяцей непасрэднымі ўражаннямі аб навакольным, пашырае іх кругагляд, паглыбляе веды і ўяўленні, развівае назіральнасць і дапытлівасць, а таксама фармуе правільнае звукопроизношения, уменні правільна выказваць свае думкі, развіваць слоўнікавы запас, складную гаворка.

          Прагулка з'яўляецца першым і найбольш даступным сродкам загартоўвання дзіцячага арганізма. Плануемыя рухомыя гульні падахвочваюць дзяцей да выканання актыўных рухаў, спрыяюць развіццю рухальных уменняў і навыкаў, фізічных якасцяў, фармуюць каардынацыю рухаў. Для гэтай мэты педагог плануе гульні згодна картатэкі рухомых гульняў для дзяцей дадзенага ўзросту.

          На прагулцы арганізуюцца гульні, якія  спрыяюць вырашэнню задач сацыяльна-маральнага і асобаснага развіцця выхаванцаў, якія спрыяюць узаемадзеянню з аднагодкамі - гульні «Ласкавае імя», «Я ведаю пяць імёнаў сваіх сяброў», «Сустрэча», «Радасць і сум», гульні на фарміраванне ўяўленні аб асцярожным стаўленні да навакольных прадметаў, цацак, прадуктаў працы дарослых - гульні «Хто што робіць», «Выпраў памылку», «Каму што трэба для працы», аб нормах паводзін - гульні «Эмоцыі», «Добра ці дрэнна», «Кожнай рэчы сваё месца», аб станоўчых і адмоўных якасцях асобы.

           На прагулцы арганізоўваецца працоўная дзейнасць. Дзецям прапануюцца заданні – «Навесці парадак на ўчастку», «Сабраць сухое лісце і галінкі», «Пакарміць птушак», «Расчысціць дарожкі ад снегу».

          Бацькі, прысутнічаючы з дзіцем на прагулцы, выконваючы з ім заданне, прымаючы ўдзел ў сумесных гульнях, лепш пазнаюць свае дзіця. У іх ёсць магчымасць убачыць, зразумець, у чым іх дзіця паспяховае  і якія ў яго ёсць цяжкасці, акрамя таго бацькі, назіраючы працу педагога з дзецьмі, і самі навучаюцца формам рознабаковага зносін і ўзаемадзеяння са сваімі дзецьмі.

 

Загадчык                                                 І.Л.Сенькевіч